Płatności

PŁATNOŚCI NA ORANGE WARSAW FESTIVAL

Dzięki współpracy z Mastercard® – sponsorem oraz partnerem technologicznym festiwalu– na terenie Orange Warsaw Festival zapłacisz własnymi kartami płatniczymi, zbliżeniowo telefonami lub specjalnymi opaskami płatniczymi w technologii zbliżeniowej Mastercard.

Podtrzymujemy ideę festiwalu bezgotówkowego i dbamy o to, by transakcje były szybkie i bezpieczne.

Ikona - płatności opaską zbliżeniowąIkona - płatności telefonemIkona - płatności kartą

  1. Czy w tym roku będzie można płacić bonami?

Nie będzie takiej możliwości. W tym roku na terenie festiwalu będą obowiązywały wyłącznie transakcje bezgotówkowe.

  1. Jakimi kartami płatniczymi zapłacę na terenie festiwalu?

Akceptowane są karty płatnicze różnych operatorów.

OPASKA PŁATNICZA

  1. Czym jest opaska płatnicza?

Opaska płatnicza – w formie silikonowej bransoletki z kartą – pełni funkcję karty płatniczej, która po zarejestrowaniu staje się przedpłaconą kartą debetową Mastercard®. Można nią dokonywać płatności zbliżeniowych we wszystkich punktach oznaczonych znakiem Mastercard Contactless.

Ważne:

  1. Opaską niezarejestrowaną możesz płacić tylko na terenie festiwalu. Aby móc z niej korzystać również poza jego granicami, jak również po zakończeniu festiwalu, należy ją zarejestrować.
  2. Opaska niezarejestrowana jest bezpłatna do 30 września 2019, następnie zostanie naliczana opłata w wysokości 1 PLN miesięcznie. Aby uniknąć opłat, zarejestruj opaskę.
  3. Jeżeli niezarejestrowana opaska ma saldo 0 PLN, opłata nie będzie pobierana.
  1. Jak mogę otrzymać opaskę płatniczą?

Opaskę płatniczą można zamówić za darmo przed rozpoczęciem festiwalu na stronie opaska.alterart.pl i odebrać ją na terenie festiwalu w Punktach obsługi opasek płatniczych. Podczas zamawiania należy zasilić opaskę płatniczą kwotą przynajmniej 30 PLN (kartą płatniczą, przelewem).

Zamówiona online opaska płatnicza będzie czekała w dedykowanych Punktach obsługi opasek płatniczych na terenie Orange Warsaw Festival (oznaczonych na mapach festiwalu symbolem opaski). Aby odebrać opaskę płatniczą, niezbędne jest posiadanie QR kodu, wygenerowanego podczas procesu zamawiania (można go wydrukować lub okazać w formie elektronicznej).

Osoby, które nie zamówiły opaski przed festiwalem, mogą ją otrzymać za darmo podczas festiwalu w Punktach obsługi opasek płatniczych (oznaczonych na mapach festiwalu symbolem opaski). Przy odbiorze opaskę płatniczą należy zasilić po raz pierwszy kwotą min. 30 PLN. Kolejne zasilenia nie mają już minimalnego limitu.

  1. Gdzie można sprawdzić saldo opaski płatniczej?

Saldo opaski płatniczej można sprawdzić w Punktach obsługi opasek i saldomierzach oraz – jeśli opaska płatnicza została zarejestrowana – logując się na opaska.alterart.pl lub w aplikacji festiwalowej.

  1. Ile kosztuje korzystanie z opaski płatniczej podczas festiwalu i po jego zakończeniu?

Korzystanie z opaski płatniczej jest bezpłatne po jej zarejestrowaniu. W przypadku braku rejestracji do dnia 30 września 2019, z dniem 1 października 2019 zacznie być naliczana opłata w wysokości 1 PLN miesięcznie.

Szczegółowe informacje dotyczące opłat za wypłaty z bankomatów lub płatności za granicą można znaleźć w Regulaminie otrzymanym wraz z opaską płatniczą lub sprawdzić je na opaska.dipocket.org/tariffs.

  1. Czy płacąc opaską muszę przy każdej transakcji podać PIN?

Na terenie festiwalu przy transakcjach na kwotę mniejszą niż 50 PLN nie będzie wymagany PIN. Płatności zbliżeniowej na kwotę powyżej 50 PLN można dokonać tylko zarejestrowaną opaską płatniczą, podając wcześniej ustalony PIN. Po zarejestrowaniu opaski płatności nią będzie można dokonywać też w dowolnym punkcie sprzedaży poza festiwalem, na standardowych zasadach, czyli z podaniem kodu PIN przy zakupach na kwotę powyżej 50 PLN.

  1. Czy data ważności karty w opasce kończy się wraz z festiwalem?

Zarejestrowaną opaską płatniczą można płacić podczas codziennych zakupów i w Internecie aż do 30 kwietnia 2021.

  1. Kto zapewnia obsługę opasek i płatności za ich pomocą?

Udostępnienie innowacyjnych opasek zbliżeniowych to efekt współpracy Mastercard, sponsora festiwalu oraz firmy DiPocket, operatora opasek. Wszelkimi kwestiami technicznymi związanymi z obsługą opasek, w tym ich wydawaniem, rejestracją, zasilaniem, zwrotem środków czy rozwiązywaniem ewentualnych problemów, zajmuje się firma DiPocket, za pośrednictwem swojej aplikacji.

ZASILANIE OPASKI PŁATNICZEJ

  1. Jak doładować opaskę płatniczą?

Na terenie festiwalu możesz doładować niezarejestrowaną opaskę w Punktach obsługi opasek płatniczych lub wpłatomatach. Aby móc dokonać doładowania poprzez aplikację festiwalową niezbędna jest rejestracja opaski i zasilenie jej przelewem online lub przez dodanie do profilu użytkownika karty płatniczej wydanej przez inny bank.

  1. Czy opaskę płatniczą można zasilić tylko PLN?

Używając aplikacji festiwalowej lub karty płatniczej można zasilić opaskę w dowolnej walucie. Pamiętaj jednak, że Twój bank może naliczyć dodatkowe opłaty, np. za przewalutowanie (konto opaski płatniczej jest kontem w PLN).

  1. Czy mogę odzyskać pieniądze z opaski płatniczej, których nie wykorzystałem podczas festiwalu?

Tak. Pozostałe na opasce płatniczej środki będzie można wykorzystać, po jej uprzednim zarejestrowaniu, we wszystkich punktach oferujących płatności zbliżeniowe lub wypłacić środki przelewem – po zalogowaniu do profilu i podaniu danych konta odbiorcy (przelew można wykonać bezpłatnie na konto w PLN w Polsce lub na konto w EUR za opłatą 2 PLN). W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypłaty środków, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi DiPocket, wysyłając wiadomość na adres [email protected] lub dzwoniąc pod numer +48 22 209 2555

W miasteczku festiwalowym w dedykowanych okienkach będą realizowane zwroty z opasek od godziny 22:00 do 02:30 (do zakończenia danego dnia festiwalu). Żeby dostać zwrot nie musisz rejestrować opaski.

  1. Co zrobić, jeśli zamówię i zasilę opaskę płatniczą przed festiwalem, ale zmienię zdanie lub nie będę uczestniczyć w festiwalu?

Wystarczy zalogować się do profilu na opaska.alterart.pl lub w aplikacji festiwalowej przy pomocy numeru telefonu oraz ustalonego podczas rejestracji hasła i przesłać środki przelewem, wpisując odpowiednie dane konta odbiorcy.

REJESTRACJA OPASKI PŁATNICZEJ

  1. Dlaczego warto zarejestrować swoją opaskę płatniczą?

Dzięki rejestracji opaski płatniczej zyskujesz i możesz dodatkowo:

  • bezpłatnie korzystać z opaski również po festiwalu (dla niezarejestrowanych opasek od 1. października 2019 będzie naliczana opłata 1 PLN miesięcznie). Ważne: Jeżeli niezarejestrowana opaska ma saldo 0 PLN, opłata za niezarejestrowaną opaskę nie będzie pobierana.
  • dokonywać płatności zbliżeniowych poza terenem festiwalu we wszystkich punktach oznaczonych znakiem Mastercard Contactless. Przy transakcjach na kwotę mniejszą niż 50 PLN nie będzie wymagany PIN. Płatności zbliżeniowych na kwotę powyżej 50 PLN można dokonać, podając PIN ustalony w trakcie rejestracji
  • płacić opaską płatniczą do dnia 30.04.2021
  • dokonywać zakupów w Internecie – numer karty umieszczonej w opasce płatniczej można znaleźć po zalogowaniu do profilu na www.opaska.alterart.pl lub w aplikacji festiwalowej
  • zablokować opaskę płatniczą w przypadku jej utraty/zgubienia
  • zasilać ją w wygodny sposób, dodając do profilu inną kartę płatniczą
  • przeglądać transakcje
  • zmieniać PIN i hasło dostępu
  • sprawdzić pełny numer, datę ważności i kod CVV karty do płatności online
  • wypłacić pozostałe na karcie środki przelewem
  1. W jaki sposób mogę zarejestrować swoją opaskę płatniczą?

Zarejestruj opaskę płatniczą na stronie opaska.alterart.pl lub w aplikacji festiwalowej. Rejestracja wymaga podania podstawowych danych, takich jak imię i nazwisko, data urodzenia, e-mail oraz adres zamieszkania. Rejestracja dostępna jest dla osób, które ukończyły 18 lat. Po weryfikacji poprawności wprowadzonych danych opaska zostaje aktywowana, a posiadacz otrzymuje SMS-em kod PIN do umieszczonej w niej karty Mastercard. Kod PIN można sprawdzić i bezpłatnie zmienić po zalogowaniu do profilu.

  1. Czy mogę zarejestrować swoją opaskę płatniczą po zakończeniu festiwalu?

Tak. Po zakończeniu festiwalu – w dowolnym momencie – nadal będzie można zarejestrować swoją opaskę płatniczą, by płacić nią w każdym punkcie oferującym płatności zbliżeniowe, a także by m.in. płacić za zakupy przez internet. Rejestracji można dokonać wchodząc na opaska.alterart.pl. Pamiętaj, aby uniknąć opłat, zarejestruj opaskę do 30 września 2019 r., gdyż od 1 października 2019 r. dla niezarejestrowanych opasek zostanie naliczona opłata w wysokości 1 PLN miesięcznie. Jeżeli zarejestrujesz opaskę po 1 października, opłata zostanie zdjęta w kolejnych miesiącach.

POMOC

  1. Zgubiłam/em opaskę płatniczą, co zrobić?

Jeśli opaska płatnicza została zarejestrowana, można ją zablokować, logując się do swojego profilu na opaska.alterart.pl. Pozostałe na niej środki można wypłacić przelewem – po zalogowaniu do profilu i podaniu danych konta odbiorcy (przelew można wykonać bezpłatnie na konto w PLN w Polsce lub na konto w EUR za opłatą 2 PLN). Aby uwolnić Twój numer telefonu i adres e-mail na potrzebę zamówienia nowej opaski w ramach tegorocznego festiwalu prosimy o bezpośredni kontakt z firmą DiPocket drogą mailową na adres: [email protected]. Możliwość wydania nowej opaski jest uzależniona od dostępności opasek.

Jeśli zgubiona opaska nie była zarejestrowana, nie ma możliwości odzyskania znajdujących się na niej środków.

  1. Jak zmienić/odzyskać kod PIN do karty umieszczonej w opasce płatniczej?

Można to zrobić logując się do swojego profilu na opaska.alterart.pl, jeśli opaska płatnicza była zarejestrowana i został przyznany kod PIN przez SMS. Zmiana PIN-u jest bezpłatna.

  1. Jak korzystać z opaski płatniczej, jeśli nie mam dostępu do Internetu i nie mogę się zalogować do aplikacji festiwalowej?

W trakcie festiwalu można udać się do Punktu obsługi opasek płatniczych, gdzie można sprawdzić saldo, doładować opaskę płatniczą (wyłącznie gotówką), odzyskać PIN lub sprawdzić wykonane transakcje.

  1. Moja karta płatnicza nie jest akceptowana przez aplikację festiwalową. Co mogę zrobić?

W takim przypadku należy skontaktować się ze swoim bankiem, który jest wydawcą karty lub użyć innej karty. Można również wypłacić środki z bankomatu dostępnego na terenie festiwalu i doładować opaskę płatniczą gotówką w Punkcie obsługi opasek płatniczych.

  1. Moja opaska płatnicza nie działa. Co zrobić?

Należy udać się do Punktu obsługi opasek płatniczych, gdzie zostanie udzielone wsparcie techniczne.

  1. Zwroty za kubek Heineken wielokrotnego użytku na Twoja opaskę płatniczą

Zwrot za kubek następuje natychmiastowo na konto przypisane do Twojej opaski płatniczej. W przypadku nieotrzymania zwrotu w oczekiwanym terminie prosimy o bezpośredni kontakt z firmą DiPocket drogą mailową na adres: [email protected]. Prosimy pamiętać o zachowaniu paragonu potwierdzającego zwrot.

Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer +48 22 209 2555 (w godzinach 8-20 CET).

  1. Chciałbym złożyć reklamację, gdzie mogę to zrobić?

Reklamacje można składać w Punktach obsługi opasek płatniczych, gdzie upoważnione osoby mają możliwość sprawdzenia transakcji i przyjęcia reklamacji. Reklamacje można składać w Punktach obsługi opasek płatniczych w godzinach 14:30-02:00, a także wysyłając zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: [email protected]. Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer +48 22 209 2555 (w godzinach 8-20 CET).